Direktlänk till inlägg 11 december 2013

11/12-2o13

Av Johanna Westlund - 11 december 2013 19:51

Det var defenitivt inte igår som jag överhuvudtaget ens hade en tanke på att skriva blogg. Hur hamnade jag här? 

Jag har så mycket tankar funderingar och allmänt oroväckande sinnesförvirringar som drar sig igenom min hjärna. 

Just nu är jag ganska så nollställd, trött på att vara människa. En någon, med massor av måsten. Jag har ingen som hellstaning om vad jag vill, kan eller känner. Jag är (om två veckor) tjugofem år gammal men har fortfarande inte listat

ut vem jag är? Något som jag nyligen däremot har kommit underfund med är att jag faktisk inte längre är den jag tror eller

vill vara. Vad hände med tiden? Vad hände med allt som skulle vara? Mina känslor? Andras känslor? Mina intressen? Vänner? Familj? Jag vet inte ens om jag tycket om att göra det jag brukar tycka om att göra. Utan jag bara gör det för aty drt är en del av allt det som jag fått för mig att jag älskar. Men mår jag bra? Där också, jag vet inte.


Jag tror det är dags att ta en paus och verligen fundera på vad JAG vill för en gångs skull... Men vad händer då? Vem kommer dömma? Vilka kommer inte? Vet jag redan det? Och återigrn står jag där och "ska bara" för någon annan. 


För övrigt så låter jag mer nere än vad jag egentligen är. Vissa dagar är är freaking amazing men det här handlar mer om att jag behöver sätta ner en fot, lyssna på hjärnan istället för hjärtat, för att må bra i det långa loppet.


Nu är det dags för lite mera måsten innan sängdags. Plocka, duscha, sova, jobba... 

/Johana

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westlund - 15 december 2013 23:25

Usel natt och en usel dag! Min rygg är helt förstörd och jag känner mig halv. Trasig! Fem dagar kvar till min födelsedag också. Meningen är att det ska bli fest då. Men i ärlighetens namn så är jag redo att ställa in. Min lust har försvunnit helt av ...

Av Johanna Westlund - 15 december 2013 01:32


oNatt, mörkt och jag är super trött. Men somna är inget som jag lyckas göra i alla fall. Spontan helg känner kag sådär när inga planer över huvud taget har gått som planerat. Meningen var att fredag skulle bli en grym kvalitétskväll med Jaquline och ...

Av Johanna Westlund - 13 december 2013 10:31

Sovit dåligt i natt. Promenerat ut till stallet på morgonen. Nu är jag hemma igen och ska göra mig redo och åka in och kötta på gymmet med Jaquline. Jobb 16-21.30 står också på schemat. Jag skulle inte ha något emot att sova ett par timmar.    Så...

Av Johanna Westlund - 12 december 2013 20:35

Soffläge. Precis tagit en varm dusch. Lär ju somna skönt om inte en allt för lång stund. Kanske till och med lyckas få sova rn hel natt utan att vakna samma klockslag varje timme. Förhoppningsvis inga retarded drömmar heller.   Lite serier och se...

Av Johanna Westlund - 12 december 2013 18:21


Äntligen! Jag vet inte om det beror på att jag tränat och solat eller om det beror på att jag umgåtts med underbara människor idag som jag för första gången känner mig lite peppad. Att leva, verkligen leva! Göra saker, ställa allt till rätta. Göra om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards