Alla inlägg den 15 december 2013

Av Johanna Westlund - 15 december 2013 23:25

Usel natt och en usel dag! Min rygg är helt förstörd och jag känner mig halv. Trasig! Fem dagar kvar till min födelsedag också. Meningen är att det ska bli fest då. Men i ärlighetens namn så är jag redo att ställa in. Min lust har försvunnit helt av olika anledningar. Jag har inte sovit på nästan två dygn och kommer inte att lyckas i natt heller. Och fyfan vad jag gnäller. Men idag är en sån dag som alla jävla fucktards kan dra åt helvete. Och... man får svära och man får vara en riktig surkärring dagar som denna... Sååå! 


Jag ska iallafall göra ett tappert försök att sova nu. Så jag vaknar med ett awesome humör i morgon. Då vankas det träning och jobb... 


/Johanna

Av Johanna Westlund - 15 december 2013 01:32

oNatt, mörkt och jag är super trött. Men somna är inget som jag lyckas göra i alla fall. Spontan helg känner kag sådär när inga planer över huvud taget har gått som planerat. Meningen var att fredag skulle bli en grym kvalitétskväll med Jaquline och sedan åka till Södertälje för att fira min farbor som fylt 50 år på lördag förmiddag. Fredagen spårade med spontanfylla  och Södertälje resan vart inställd för att bilen lyckats gå sönder. Vem kasta? Jag hade verkligen sett fram emot att träffa släkten. Besvikelse! 


I vilket fall som helst så har jag haft en mysig dag ute på landet med hästarna, gomat och Mamma och pappa. Nu när det äntligen är dags för att sova så kryper det i kroppen och rastlösheten gör sig påmind.  Gör ett nytt försök att läsa lite (ytterligare en Dean Koontz bok) focusera på det i stället för springet i bena. Sleep thight!


  /johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards