Direktlänk till inlägg 13 december 2013

13/12-2o13

Av Johanna Westlund - 13 december 2013 10:31

Sovit dåligt i natt. Promenerat ut till stallet på morgonen. Nu är jag hemma igen och ska göra mig redo och åka in och kötta på gymmet med Jaquline. Jobb 16-21.30 står också på schemat. Jag skulle inte ha något emot att sova ett par timmar. 


Så underbar känsla av lättnad i kroppen. Tio ton sten som lyft från axlarna. Och nu tänker jag inte tvinga mig själv att göra något som jag inte vill något mer. Riskerna med att aldrig mer vilja  då är stora. Det finns en hylla för alla saket att pausa på. Det blir bra nu!


/Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westlund - 15 december 2013 23:25

Usel natt och en usel dag! Min rygg är helt förstörd och jag känner mig halv. Trasig! Fem dagar kvar till min födelsedag också. Meningen är att det ska bli fest då. Men i ärlighetens namn så är jag redo att ställa in. Min lust har försvunnit helt av ...

Av Johanna Westlund - 15 december 2013 01:32


oNatt, mörkt och jag är super trött. Men somna är inget som jag lyckas göra i alla fall. Spontan helg känner kag sådär när inga planer över huvud taget har gått som planerat. Meningen var att fredag skulle bli en grym kvalitétskväll med Jaquline och ...

Av Johanna Westlund - 12 december 2013 20:35

Soffläge. Precis tagit en varm dusch. Lär ju somna skönt om inte en allt för lång stund. Kanske till och med lyckas få sova rn hel natt utan att vakna samma klockslag varje timme. Förhoppningsvis inga retarded drömmar heller.   Lite serier och se...

Av Johanna Westlund - 12 december 2013 18:21


Äntligen! Jag vet inte om det beror på att jag tränat och solat eller om det beror på att jag umgåtts med underbara människor idag som jag för första gången känner mig lite peppad. Att leva, verkligen leva! Göra saker, ställa allt till rätta. Göra om...

Av Johanna Westlund - 12 december 2013 12:20

Stressen idag! Hit och dit, fram och tillbaka och göra fjorton saker samtidigt. Plus att jag fick ett besök av Anticimex i charken som ville ha en massa prover mitt uppe i alla fjorton sakerna samtidigt. Var bara att plussa på några saker till.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards